SPECS: pango.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 2 Lis 2003, 23:20:52 CET

On Sun, Nov 02, 2003 at 11:07:08PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> Niby dlaczego pango ma używać wewnętrzengo mini-fribidi zamiast
> systemowego ?

IIRC kiedyś była krótka dyskusja, podobno mniejsze jest czy coś
(dokładnie nie pamiętam, bo nie brałem udziału).
Ale już od jakiegoś czasu nie ma innej możliwości:

Thu Jul 24 15:37:16 2003  Owen Taylor  <otaylor w redhat.com>

        * configure.in pango/Makefile.am pango.pc.in: Remove
        vestiges of support for external fribidi library.

(sprzed wydania 1.2.4)