Nowe LiveCD

havner lpawelcz w elka.pw.edu.pl
Pon, 3 Lis 2003, 13:05:09 CET

On Mon, 3 Nov 2003, Adam Gołębiowski wrote:

> W imieniu havnera informuję, że jest już dostępne nowe LiveCD oznaczone
> numerkiem 0.26. Niestety jako, że Lukasz był w pędzie, nie zdążył podać
> informacji co się zmieniło od czasu wydania poprzedniej Live.
>
> Niekompletną listę mogę jednak podać:
>  - detekcja kart graficznych
>  - wsparcie dla kart pcmcia
>  - z nowych pakietów napewno doszedł dar, co jeszcze - nie wiem
>
> Jak tylko Lukasz bedziemial chwile wolnego, napewno uzupełni listę...
>
> Tymczasem: http://livecd.pld-linux.org/

Jesli chodzi o liste pakietow to na stronie jest juz uaktulaniona. Z
nowosci to jest mozliwosc wybrania staru X'ow, jest dodany user (poza
root'em), gdyz czesc pakietow nie chodzi z root'a albo sa problemy
(ircowac jako root sie nie da, xscreensaver nie chce z rootem
wspolpracowac <<sudo dziala>>). Poza tym w isolinux mamy mozliwosc
prekonfiguracji X'ow. /usr/local/ jest na ramsysku, jakby ktos chcial
doinstalowac chwilowo jakis program. Zostal poprawiony blad z IDE. Jest
CUPS z ppd'kami (aczkolwiek nie ma wszystkich filtrow). Poza tym
dopiescilem kilka spraw. Nie pamietam wszystkiego, ale sciagajcie i
testujcie, mysle ze warto. Ja ide spac dalej.
Ooo, i jest asciijump i netris :-)

---
Regards       Havner
GG: 2846839                                       havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad