Jajko

Lukasz Bienkowski lb w ares.filg.uj.edu.pl
Śro, 5 Lis 2003, 12:35:16 CET

On Tue, 4 Nov 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Hmmmm. Czy mogliby się zgłosić ludzie, którzy nadal używają jajka 2.2 na Ra?
> Bo mnie prawdę mówiąc wielce zastanawia ile takich osób jest (2.4 do 1.1!!!!
> :).

Ja mam na jednym serwerze, gdzie pracuje pakiet MicroISIS (binarka z SCO
uruchamiana dzięki emulatorowi iBCS). Nie udało mi się uruchomić iBCSa na
2.4, więc nie mogę ruszyć kernela. Oprócz tego na 2-3 jakichś słabszych
maszynach (głównie routery, etc).

Pozdrawiam

Łukasz Bieńkowski