Zebra| -> Quagga

Pon, 3 Lis 2003, 22:29:37 CET

On Monday 03 of November 2003 22:12, PLD w Repcio wrote:
> Witaj pld-devel-pl!
>
>   Mam pytanko czy są jakieś szanse na zamianę starej i
>   nieaktualizowanej zebry na Quagga ?
>
>   Staram się obecnie rozgryźć jak to zbudować.. ale mam pewne problemy
Hehe, obaj czytaliśmy isp-* coś tak mi się zdaje ;-)

Zaczałem w quagga.spec, może bedę po troche dłubał w tym ale nie dziś.

(póki co wywala się na nagłówkach (capabilities itp))
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux