Zebra| -> Quagga

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Wto, 4 Lis 2003, 00:00:26 CET

On Mon, 3 Nov 2003, PLD w Repcio wrote:

> :>

> Mam router na zebrze i potrafi mi wstawić taki kwiatek, że sesja wisi
> od 4 tygodni... a serwer stoi od... 10 minut :/
> Czasami też mam problemy z rozgłaszaniem się przez jednego z peerów,
> gdy łączność do niego zaniknie na chwilkę.. i zaraz wstaje...

Ja robie SPEC'a do quaggi od pewnego czasu ale jeszcze ze 2 tygodnie mina
zanim go wrzuce. Wrzuce w momencie jak sie prawidlowo skompiluje i ruszy.
Troche dlubania z tym jest.

pozdro.,

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl