ekglog.spec

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 4 Lis 2003, 00:57:07 CET

On Monday 03 of November 2003 23:15, Adam Gołębiowski wrote:

> Oj, trzeba się przyzwyczaić do nieco topornego interfejsu, ale imho może
> być.

ale mi nawet strzałki nie działają a podobno powinny działać (dokumentacja) i
o ile się nie mylę to są problemy w odświerzaniu ekraniu jak się przełączam
Alt+numerek.. pozatym F2 daje mi "Q".. i w ogóle się krzaczy. o so chodzi?

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl