sterowniki nforce

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 4 Lis 2003, 01:01:54 CET

Właśnie sobie skompilowałem i odpaliłem sieciówkę z mojej płyty z nforce..
szkoda, że nie ma u nas pakietów z tymi sterownikami (LAN, audio i GART,
czymkolwiek to jest.. ktoś wie w ogóle po co to?:>) No chyba, że ich nie
widzę;>

Chętnie spróbuję przygotować spec.. pasuje schemat nforce.spec i z niego
kernel-net-nvnet, kernel-sound-nvaudio, kernel-misc-gart ? a może to
ostatnie jako kernel-video-gart? bo o ile się nie myślę GART ma związek z
agp.. eh nie wczytywałem się w to, no ale szczegół. może być taki schemat?
zacznę klikać paczkę.

aha - toto dla kernela 2.4.20 jest... ktoś budował na innych może? w
dokumentacji piszą, żeby samemu portować na inne wersje jądra, ale IMHO nie
powinno być problemów z kompilacją na innych wersjach, przynajmniej w linii

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl