sterowniki nforce

pietlek pietlek w gazeta.pl
Wto, 4 Lis 2003, 15:54:29 CET

ZyTeK wrote:

>Właśnie sobie skompilowałem i odpaliłem sieciówkę z mojej płyty z nforce..
>szkoda, że nie ma u nas pakietów z tymi sterownikami (LAN, audio i GART,
>czymkolwiek to jest.. ktoś wie w ogóle po co to?:>) No chyba, że ich nie
>widzę;>
>
>Chętnie spróbuję przygotować spec.. pasuje schemat nforce.spec i z niego
>kernel-net-nvnet, kernel-sound-nvaudio, kernel-misc-gart ? a może to
>ostatnie jako kernel-video-gart? bo o ile się nie myślę GART ma związek z
>agp.. eh nie wczytywałem się w to, no ale szczegół. może być taki schemat?
> [...]
Z tego co pamiętam,

nvnet da się zbudować na 2.6.0 ale trzeba jakieś patche(była o tym
dyskusja na nforcershq.net czy jakoś tak)

nvaudio - mnie się nie udało na 2.6.0, ale ztcw to snd-intel8x0(lub
odpowiednik w oss) obsługują to coś.
Przynajmniej tak u mnie jest na epox 8rda3+(ta płyta się różni od
zwykłych nforce'owych płyt, bo jest C-Media a nie Soundstorm).

GART jest w kernelq.
Będe śledził nforce.spec :) jak i testował :)

pozdrawiam
Pietlek

--
Reklama: Katedra Teorii Zarządzania SGH zaprasza na Konferencję kadry zarządzającej "Strategie innowacji - dobre praktyki polskich przedsiębiorstw". Konferencja odbędzie się 5 listopada 2003 w Pałacu Staszica PAN. Szczegóły http://www.sgh.waw.pl/innowacje/