Zebra| -> Quagga

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Wto, 4 Lis 2003, 18:16:47 CET

Witaj Arkadiusz,

W Twoim liście datowanym 3 listopada 2003 (22:29:37) można przeczytać:

> Hehe, obaj czytaliśmy isp-* coś tak mi się zdaje ;-)

> Zaczałem w quagga.spec, może bedę po troche dłubał w tym ale nie dziś.

> (póki co wywala się na nagłówkach (capabilities itp))

Hm... kompilacja przy jajku 2.4.23-pre9 poszła od ręki, wymagany był tylko patch
http://www.quagga.net/quagga-bgp_route-wspace.diff który jest wymagany
dla gcc 2.95

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net