porzadki z with/without.

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Wto, 4 Lis 2003, 18:35:59 CET

Dnia wto 4. listopada 2003 18:26, Paweł Sikora napisał:
<ciach>

> na podstawie czego klasyfikujesz, ze "cos" jest mniej, lub bardziej
> przydatne? np. alsa jest mniej, czy bardziej przydatna?, albo selinux -
> mniej/bardziej? o tym co jest mniej/bardziej decyduja raczej indywidualne
> preferencje uzytkownika, ktory sobie buduje paczke.
Nie chodzi mi o preferencje 'alsa jest mniej przydatna' ale przyklad wzięty z
nieba -
pakiet A ma dokumentacje w HTML'u, ale ma możliwość budowy dokumentacji w 1000
innych formatów, co jest domyślnie wyłączone (dlatego --with docs)
pakiet B nie ma dokumentacji, ale można ją dobudować (ale nie trzeba, dlatego
--without docs)
Chyba w miare zrozumiale.
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871