Generowanie indeksów

lukasz@mach.com.pl lukasz w mach.com.pl
Czw, 6 Lis 2003, 03:31:06 CET

On Thu, 6 Nov 2003 00:20:28 +0100, Jakub Bogusz wrote
> On Thu, Nov 06, 2003 at 12:03:21AM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
[ciach]

> No nie bardzo - co jeśli już ktoś zdążył ściągnąć (i nałożyć) tego
> poprzedniego, mniejszego diffa?

no to może równolegle diffy większe i te malutkie. poldek najpierw sprawdza
czy są "duże" diffy, jeżeli są to je aplikuje, a jeżeli nie ma, aplikuje mniejsze.

jeżeli ktoś już sobie zaaplikował "malutkiego", to idzie "malutkimi" do
pierwszego dużego i dalej już dużymi.

pozdrav

maHo