Jajko

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w pld.org.pl
Czw, 6 Lis 2003, 08:37:09 CET

On Tue, 4 Nov 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Hmmmm. Czy mogliby się zgłosić ludzie, którzy nadal używają jajka 2.2 na Ra?
> Bo mnie prawdę mówiąc wielce zastanawia ile takich osób jest (2.4 do 1.1!!!!
> :).

Ja :) jeszcze nadal na 3 maszynach, ktore nie potrzebuja sterowania ruchem
az tak rozbudowanego. I powiem cos jeszcze na 2 z nich nie sadze zeby
kiedykolwiek bylo cos nowszego. Natomiast pomysl 2.4 do 1.1 mi sie bardzo
podoba :).

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl