Powitanie + Problem ze specem do djbdns

Czw, 6 Lis 2003, 09:11:16 CET

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz?= Nowak wrote:

> Niestety nie znam się na tyle. Jednak nie posiadając kernel-headers nie
> jestem w stanie skompilować djbdnsa. Proszę zobaczyć co się dzieje:

Kazdy, kto sie bierze za kompilacje jakiegos wiekszego programu powinien
zdawac sobie sprawe, ze do niektorych rzeczy potrzebne sa pliki naglowkowe
jadra; ale nie dowolnego, tylko tego, dla ktorego kompilowano glibc.
I w przypadku jader >= 2.4 na ogol nie powinny to byc pliki pochodzace
bezposrednio ze zrodel jadra.

  phone (48)(58) 347 14 61