Powitanie + Problem ze specem do djbdns

Łukasz Nowak Lukasz w Nowak.eu.org
Czw, 6 Lis 2003, 10:15:52 CET

Witam,

Dnia 06.11.2003 Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> To zainstaluj kernel headers od wersji uzywanego jadra (lub rozpakuj
> zrodla jadra i zrob odpowiednie dowiazania symboliczne w
> /usr/include).
> Pakiet glibc-devel nie poinformowal cie w trakcie instalacji, ze to
> trzeba zrobic ?

Nie przypominam sobie. Posiadam kernel-2.4.20-9 i
kernel-headers-2.4.20-9

Sprawa jednak jest inna. Czy BuildReq nie powinno zawierać takiego
wymagania?

Pozdrawiam,
Łukasz Nowak

PS. Właśnie reinstaluje glibc-devel, zobaczymy co powie.

--
Łukasz Nowak | http://polymorphic.org/
l.nowak w polymorphic.org