RPM >=4.0.4 poszukiwany

Daniel Mroz beorn w alpha.pl
Czw, 6 Lis 2003, 11:18:37 CET

Tomasz Witek wrote:
> Cóż, ja zawsze instalwoalem i to kilka razy przy pomocy rescueCD.
Ja odstawilem partyzantke: zainstalowalem dwa glibce i kombinowalem
symlinkiem
glibc :)  Dziala.

P.S. Poniewaz w miedzyczasie musialem jeszcze robic inne rzeczy pod
Xami, 3/4 systemu przeinstalowalem z gnome-terminal :)  Ale trzeba
przyznac, ze poldek jest upierdliwy przy takich operacjach.

Pozdrawiam
Beorn