GNOME - bledy

Daniel Mroz beorn w alpha.pl
Czw, 6 Lis 2003, 12:46:47 CET

Tomasz Witek wrote:
> To co tam jest to stare do Ra, teraz nie zamierzam sie cofać,
> przynajmniej narazie.
OK

> Jak ci czegos brakuje do Ac to krzycz bedzeimy robic.
Dzieki :)
Jak narazie wszystko jest: xterm, mozilla, links, vim. Firebird z
MozillaPL dziala. Lilo rzuca mi sie tylko o niezgodnosci miedzy
/proc/partitions a stanem faktycznym (nie uzywam devfs), ale chyba
bedzie bootowal system. Ahhhh... mplayer. Tego brakuje, a ten z Ra+ nie
grokuje nowych bibliotek. Ktos sie chyba kiedys tutaj chwalil, ze ma 1.0
pod Ac. Sa jakies przeciwskazania do wrzucenia na FTPa?
Jeszcze nie doinstalowalem apache, php i baz, ale pewnie beda chodzic.

> sprobuje zrobic ci Evolution, chcesz ?
Cokolwiek do poczty. Chcialbym Evolution, gdyz obsluguje maildiry. Jesli
to problem, to nie ma sprawy, bo moge uzywac mozilli, albo thunderbirda
(jesli tylko uda mi sie go sciagnac, bo cos nie bardzo mozna).

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+