galeon.desktop

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Czw, 6 Lis 2003, 23:45:56 CET

W liście z czw, 06-11-2003, godz. 23:29, Tomasz Pala pisze:

> Galeon wypadł z /usr/share/desktop-directories/network-www.directory

> Nie ma takiej kategorii.

> Doczytałeś, co znaczą kategorie X-*? Sprawdziłeś, jakie kategorie są
> używane w PLD?

to PLD ma zdefiniowane gdzies kategorie ktore uzywa ? cos przespałem ?

> Obejrzyj sobie /etc/xdg/menus/applications.menu, nie będę tłumaczył, bo
> to jest oczywiste.

#rpm -qf /etc/xdg/menus/applications.menu
applnk-1.6.4-1

a applnk jest obsolete w Ac albo ja nic nie rozumiem.

--
Marcin Krzyzanowski
WWW : http://krzak.linux.net.pl/