galeon.desktop

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 6 Lis 2003, 23:55:31 CET

Dnia czw 06. listopada 2003 23:43, Adam Gorzkiewicz napisał:
> Dnia czw 06. listopada 2003 23:29, Tomasz Pala napisał:
> (...)

> No własnie sie pojawiła wraz z nowa wersją specyfikacji - przed chwila
> zajzalem:
>
> http://pdx.freedesktop.org/Standards/menu-spec/menu-spec-0.7.html
> (...)

O - i z tego co mi sie rzuca w oczy to "Viewer" tez dopisali.

Tak w ogole to dla zachowania spójnosci (coby bałagany nie było), proponuje
przez jakis czas uzywac łącznie w przypadku przegladarek www:

WebBrowser;X-WWW

a w przypadku przegladarek grafivcznych:

Viewer;X-Viewer

Jak widać to wszystko jest bardzo swierze i mozemy oczekiwac wielu zmian w
tych specyfikacjach. Nie ma sie co podniecac i kłócic o głupstwa tylko na
bierząco to rozwiazywac na zasadzie "złotego srodka".

PS. Marcin - pldowe kategorie nigdzie ni sa zdefiniowane - zdefiniowałem pare
takich z "X-" w applications.menu, zeby menu to nie odbiegalo układem od
tradycyjnego applnk.

--
Adam Gorzkiewicz