GNOME - bledy

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 7 Lis 2003, 09:32:02 CET

W liście z czw, 06-11-2003, godz. 22:09, Andrzej Krzysztofowicz pisze:

> A udalo ci sie moze odpalic galeona z updates na RA i /home over NFS ?
> Bo mi nie...

A mi tak, ale niestety po dniu ciezkiej pracy kiedy mi sie to udalo bylo
male bum i stracilem to co zrobilem. Terax nie mam niestety czasu zeby
to powtorzyc, choc kolega mnie naciska.
Moge tylko powiedziec ze problem tkwi w gconfie i sposobie lockowania.
Przerobilem gconfa zeby stawial locka w /tmp ktory mam na ramdysku i
dzialalo. Moze niedlugo powtorze bo mi tez to jest potrzebne.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>