galeon.desktop

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 7 Lis 2003, 10:34:57 CET

On Fri, Nov 07, 2003 at 09:34:57AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Tak. W pliku, o którym piszę niżej.

Tak ? nie siac zamieszania prosze, zreszta widzialem juz ze w cvs'ie
applnk zostalo juz dostosowane do wynikow naszej rozmowy.

> Nie, nie pakiet applnk jest obsolete, a jego część
> /usr/X11R6/share/applnk.

gdzie sie da przechodzimy na .desktop w %{_desktopdir} i takie jest
stanowisko przyjete AFAIR.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl