(g|m)awk...

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 7 Lis 2003, 23:40:05 CET

On Fri, Nov 07, 2003 at 04:00:21PM +0100, Paweł Sikora wrote:
> czy zamierzane jest jakies ujednolicenia uzywania konkretnej wersji awka?
to znaczy?
Pytanie brzmi "czy ktoś poprawi programy" czy też "mogę poprawić te
programy?"
Najlepiej popraw programy tak by dzialaly na dowolnym awku. bo na razie
jest tak ze sporo wymaga gawka, jako nieco bardziej rozbudowanego... A
inne z koleji sie na gawku wywalaja...
U nas jako awk jest mawk. Kiedyś robiłem system gdzie awk-iem musiał być
gawk - efektem było wywalanie się gdzieniegdzie skryptów startowych i
bodajże geninitrd... Chociaz juz chyba to zostało poprawione.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.