SPECS: arts.spec (DEVEL)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 9 Lis 2003, 12:13:19 CET

On Saturday 08 of November 2003 20:01, Jakub Bogusz wrote:
> Są pakiety z porządnie zrobioną obsługą nas - przez wtyczki:
> alsaplayer, libao, xmp, perl-Audio.
> Nie ma powodu, żeby z nich tę funkcjonalność usuwać.
>
> A unikanie instalowanie nas-devel pod pozorem, żeby się nie
> wlinkowywało na stałe w pakietach nie obsługujących wtyczek tylko
> maskuje pakiety niepoprawnie (niedeterministycznie) budujące się
> (przy zainstalowanym nas-devel znalezienie potem takich pakietów to
> jedno polecenie poldka).

O ile mi wiadomo nasa nie używa nikt (i to jest powód wywalenia go).
Zainstaluję go na builderach, ale pod warunkiem, że ktoś się zobowiąże usuwać
go z wszystkich pakietów bez dobrze zrobionych wtyczek. W przeciwnym wypadku
nie ma szans na instalację, bo znowu skończy się tym, że całe pld będzie
wymagało biblioteki o której mało kto słyszał, a na pewno nikt nie używał.