SPECS: hddtemp.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 9 Lis 2003, 12:12:41 CET

On Sun, 2 Nov 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Może być z crona, ale domyślnie wyłączone w sysconfig, albo z
> podpakietem, jak w przypadku rdate.
>
> Z podobnych rzeczy - smartmontools mogłoby nie raczyć domyślnie
> uruchamianym smartd - można pakiet zainstalować, żeby używać tylko
> smartctl na żądanie. Może wydzielić podpakiet smartd - analogicznie do
> lm_sensors?

Nie podoba mi się pomysł instalowania wyłączonych demonów.
Wydzielenie do osobnego pakietu - jak najbardziej, jeżeli tylko coś jest
używalne osobno. Co do smartctl - sam ten programik możnaby wydzielić do
osobnego podpakietu (+ może kilka innych). Jakieś smartctl-utils ?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...