sterowniki nforce

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 9 Lis 2003, 12:51:11 CET

On Tue, 4 Nov 2003, pietlek wrote:
> Z tego co pamiętam,
>
> nvnet da się zbudować na 2.6.0 ale trzeba jakieś patche(była o tym
> dyskusja na nforcershq.net czy jakoś tak)

Masz linki do tych patchy?

> nvaudio - mnie się nie udało na 2.6.0, ale ztcw to snd-intel8x0(lub
> odpowiednik w oss) obsługują to coś.
> Przynajmniej tak u mnie jest na epox 8rda3+(ta płyta się różni od
> zwykłych nforce'owych płyt, bo jest C-Media a nie Soundstorm).

To mamy taką samą płytę (ja od piątku) :)
Na jakim kernelu to używasz i jak się sprawuje?

Bo ja narazie raz tylko uruchomiłem (teraz jestem na wyjeździe) i od razu
miałem mało przyjemną niespodziankę. Po załadowaniu na 2.6 nforce-agp,
agpgart i mga - X-y ładnie wstały... niestety, uruchomienie glxgears
spowodowało mi całkowite skaszanienie ekranu i był koniec...

> GART jest w kernelq.
> Będe śledził nforce.spec :) jak i testował :)

Wygląda na to, że ja nie będę miał wyjścia także ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...