SPECS: arts.spec (DEVEL)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 9 Lis 2003, 13:54:30 CET

On Sunday 09 of November 2003 13:25, wrobell wrote:
> o ile mi wiadomo kerberosa nie używa nikt. zdaje się, że gdbm jest także
> nie używany. docbook-a 3.x też nikt nie używa. chcesz to ciągnąć dalej?

Dobrze, że mi przypomniałeś z tym gdbmem. Trza go wywalić z python-modules do
jakiejś osobnej podpaczki (w perlu już jest wywalony i tylko python powoduje,
że mi siedzi na dysku). Kerberos to 'pieśń przyszłości' (coś jak wywalanie
ldapa... niektórzy dopiero zaczynają na to przechodzić). Na docbooku się nie
znam.
Ale wiem, że nas to jest przez nikogo nie używany i nie rozwijany trup, który
ma obecnie kilka nowoczesnych odpowiedników. Jeśli mi nie pokażesz
dewelopera, który tego używa, to robi fruuuuuuuu.