RPM >=4.0.4 poszukiwany

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 9 Lis 2003, 14:46:21 CET

On Thu, 6 Nov 2003, Tomasz Witek wrote:
> Cóż, ja zawsze instalwoalem i to kilka razy przy pomocy rescueCD.
>
> W poniedzialek bede instalowal serwer na AC od początku, wiec moze
> opisze co po kolei i jak szło :)

Skoro to robiłeś to spróbuj zajrzeć do raac-converter/ w cvs-ie.
Tam jest dużo do zrobienia.

Poza tym zastanawia mnie jak przy przechodzeniu wymusić przejechanie tym
konwerterem... Może na przykład zostawiałby on plik /var/raac-converted,
który basesystem z AC by sprawdzał przy upgrade ze starszej wersji? AFAIK
to basesystem jest podstawą wymagań wszystkiego... Czy może setup?

Ideas?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...