rpm autorequires

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 9 Lis 2003, 14:55:37 CET

On Sat, Nov 08, 2003 at 08:23:24PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
> rozumiem ze rpm sam znajduje co jest wymagane, ale ale.... taka oto
> sytuacja :

Znajduje sam tam gdzie ma obsługę znajdowania.
Czyli interpretery skryptów, wymagane biblioteki dla programów i bibliotek
dzielonych ELF, moduły perla i peara. I to chyba wszystko.

> [...]
> libdir=/usr/lib
> includedir=/usr/include/epiphany-1.0
>
> Name: Epiphany Browser
> Version: 1.0.5
> Requires: gtk+-2.0, libxml-2.0, libgnomeui-2.0, bonobo-activation-2.0,
> libbonoboui-2.0 >= 2.1.1, ORBit-2.0, libglade-2.0, gnome-vfs-2.0,
> gnome-vfs-module-2.0, gconf-2.0
> Libs: -L${libdir}
> Cflags: -I${includedir}
>
> jak widac jest tu pole Requires ktore nie jest spelnione i pakiety nie
> sa odwzorowaniem tych zaleznosci.
> Nie wiem czy robic to recznie czy tez da sie to jakos w rpm'ie zmienic ?

Ręcznie - zobaczyć, które z tych zależności tylko wynikają
z pozostałych, a dla tych, które zostaną - dopisać odpowiednie -devele
do listy Requires w epiphany-devel.