g*t* to pomyłka [było Re: beep media player w AC]

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 9 Lis 2003, 18:10:41 CET

On Sun, 9 Nov 2003 17:02:48 +0100
Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wrote:

> Porównywałem na Mozilli. I najwyraźniej spadek prędkości powoduje nie
> gtk+2 samo w sobie, a xft.

xft korzysta z RENDER extension, które tylko na matroxie jest
akcelerowane sprzętowo przez XFree86. stąd ten spadek szybkości.
jeśli ktoś ma dostęp do matroxa i innych kart to polecam porównanie
wydajności przy pomocy np. x11perf -aatext24.
nie wspomnę o komercyjnym xig x-serwerze gdzie renderowanie wygładzanych
czcionek jest ok. 60 razy szybsze niż w XFree... wtedy mozilla jest
prawdziwym demonem szybkości :)

pozdr.
freetz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]