SPECS: glibc.spec (RA-branch)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 9 Lis 2003, 23:57:56 CET

On Sun, Nov 09, 2003 at 17:28:32 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wiem, ze tak jest na HEAD, ale czy ten komunikat nie powinien sie pojawiac
> tylko w sytuacji, gdy /usr/include/{asm,linux} nie ma w ogole lub gdy nie
> wskazuja na cos sensownego ?
>
> Wypisywanie tego przy kazdym upgrejdzie glibc-headers jest chyba niecelowe ?

A jak sprawdzisz, czy wskazują na coś sensownego? Większość ludzi ma te
linki poprowadzone do /usr/src i mogą sobie nawet nie zdawać sprawy, że
mają źle (osoby robiące to świadomie to jakieś promile zapewne).
Śmiało komunikat można wyłączyć chyba tylko w przypadku, gdy ktoś ma
zainstalowane glibc-kernel-headers.
Pytanie tylko, czy warto na siłę to wyłączać - mi to jakoś bardzo nie
przeszkadza.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/