g*t* to pomyłka [było Re: beep media player w AC]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 10 Lis 2003, 13:16:55 CET

On Mon, Nov 10, 2003 at 11:00:23 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Jakbyś zobaczył jakość sterowników ati, to byś się cieszył, że masz
> nvidię.

Często pracuję na jednym komputerze z Radeonem 7500. I bym się nie
zamienił rzeczywiście:
- nie obsługiwany przez SVGATextMode (dyskwalifikacja),
- framebuffer chodzi koślawo (na 2.6 prawie wcale),
- mplayer -vo cvidix chodzi tylko na nVidiach;)

Sterownikom od nVidii mam do zarzucenia tylko dwie rzeczy:
- powodują resync monitora mimo identycznego modeline'a dla trybu
  tekstowego (STM) i graficznego - czyli wolniejsze przełączanie między
  tty a Xami,
- stabilność - wczoraj miałem zwis Xserwera przy x11perf -all.
  Zadziałało ctrl-alt-backspace, ale tryb tekstowy pozostał zwalony,
  mogłem odpalać tylko kolejne instancje Xów do pracy.
Workaround na ostatnie to może być set/getVGAreg.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/