g*t* to pomyłka [było Re: beep media player w AC]

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 10 Lis 2003, 16:02:47 CET

On Mon, 10 Nov 2003 02:18:19 +0100
Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wrote:

> Coś więcej? URL/ceny?

www.xig.com / cena: na stronie wszytko opisane / download pełna wersja z
ograniczeniem czasowym 25 min pracy xservera / nvidii nie wspiera,
podbnie jak i nowych ati >= R300

benchmarki (radeon 9000pro dri/ati/xig):
http://homepage.hispeed.ch/rscheidegger/atilinux_oct03/ati_linux_com
p_oct03.html

z tego co ja testowałem to XV kuleje, ale 2D i 3D urywają dupsko.
wszystko fajne, tylka ta cena... :\

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]