KDE na FTP

Pon, 10 Lis 2003, 19:39:17 CET

On Monday 10 November 2003 19:30, Michal Kochanowicz wrote:
> Hej!
>
> Na FTP AC leży kdelibs z datą 8.10.2003. Czy w najbliższym czasie pojawi
> się tam reszta?

8.11.2003 ?
Mam zamiar puszczać na noc , albo gdy nikt nic nie robi na builderach [1].
Ten sparc ma straszną zadyszke.

[1] Ja nie wiem jak to się dzieje, ale zawsze gdy widze że buildery nie nie
robią, to puszczam jakąś kobyłe, a potem reloaduje strone i widze że w tych
samych 3 minutach inne osoby wpadły na ten sam pomysł :/ W związku z tym jak
zastoje z KDE komuś przeszkadzają to prosze dać znać.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright