KDE na FTP

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 10 Lis 2003, 21:25:53 CET

Dnia pon 10. listopada 2003 21:14, Tomasz Wittner napisał:
(...)
> user-xdm (co to?, gdzie to?) (...)

users.spec

To jest projekt Rafała Cygnarowskiego - nie wiem, dlaczego sie nie przyjął
(mnie sie osobiscie podoba). Chyba była nt. temat dyskusja ale obawiam sie,
że przespałem wnioski.
Na razie kdm z DEVEL wymaga pakietu z tego speca - decyzje co do tego jak ma
być docelowo pozostawiam zorientowanym w temacie.

--
Adam Gorzkiewicz