[ac] user-<foo> , users.spec - prośba o przypomnienie wiosków w kontekście Ac.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 11 Lis 2003, 16:18:31 CET

On Tue, Nov 11, 2003 at 02:00:40PM +0100, Mateusz Korniak wrote:

> W takim razie prosimy o powtórke z wniosków, oraz decyzje jak powinno być w Ac
> ?

Wnioski były takie, że baza użytkowników owszem, ale nie przez
instalowanie i usuwanie pustych pakietów RPM.

Na razie po staremu, do czasu wdrożenia lepszego rozwiązania -
w bliżej nie ustalonej przyszłości.