[ac] DirectFB.spec -> matrox_maven.c:311: error: `I2C_SLAVE' undeclared (first use in this function)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 11 Lis 2003, 20:03:07 CET

On Tue, Nov 11, 2003 at 07:42:08PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> mimo wszystko będe sie upierał przy swoim ;)
> a oto powód:
[...]
> jak na mój gust to coś Ci się w /usr/include/linux zawieruszyło ;)

Złe wnioski. Jądra 2.4.21+ z kernel.spec mają uaktualnione i2c do wersji
2.8.0.

PS. zapomniałem napisać: dodałem workaround (ohydny!), na athlonie i ppc
już się buduje... reszta się okaże (alpha niedługo, sparc za parę godzin ;>).