[ac] samba 3.0 wylatuje na ppc alpha i sparc /usr/include/asm/statfs.h:12: error: redefinition of `struct statfs'

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 11 Lis 2003, 23:41:18 CET

On Mon, Nov 10, 2003 at 03:55:37PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> hmmm... To marnie wróży na przyszłość...
> Jak to wygląda w RH/MDK? Przecież oni musieli jakoś problem rozwiązać. Ich
> systemy bazują przecież na ostatnich 2.4, a w MDK nawet 2.6 jest do
> wyboru...

W RH tylko trochę lepiej - co widać zresztą po workaroundach w samych
źródłach samby (która jak widać jest pisana trochę pod RH - ale
x86-centrycznie).

Z ostatnio napotkanych problemów tylko ten z i2c nie występuje
w kernheaders.

Co do 2.6 to nie wiem - u siebie używam dla userspace nagłówków
z 2.4.20.