SPECS: kdenetwork.spec (DEVEL)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 12 Lis 2003, 22:16:23 CET

On Wed, 12 Nov 2003 20:57:45 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:
(...)
> A są jakieś plany przeniesienia kdebase i innych z ready do głównej
> hierarchii?

To juz niech sie wypowiedzą aceowcy (mmazur?, matkor?). Ja nic nie wiem.

Btw. tego message/patial w knode:

[adgor w horand knode]$ grep -r partial *|grep message
the MIME type &quot;message/partial&quot;, which KNode cannot handle
yet.<br>Meanwhile you can save the article as a text file and reassemble
[adgor w horand knode]$

Tak wiec wyglada na to, że nadal nie obsługuje.

--
Adam Gorzkiewicz