SPECS: kdenetwork.spec (DEVEL)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 13 Lis 2003, 00:13:10 CET

On Wed, Nov 12, 2003 at 10:39:58PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Uuuuups. No to odpowiadając na pytanie michała - przenoszę pakiety na bierząco
> (pomijając przypadki niebudowania się na wszystkich arch, gdzie daję parę
> dni, dla ewentualnych poprawkowiczów).

A są/będą robione diffy list pakietów (i wersji) między poszczególnymi
architekturami? W Ra coś takiego było i ułatwiało synchronizowanie
poszczególnych portów.
Na razie ręcznie wyłapałem trochę na podstawie queue.html (część
wymagała poprawek, część tylko ponownego puszczenia po dorobieniu
zależności, albo i bez niczego - w przypadku wywalenia z powodu
wysypanego ext2 na sparcu).