SPECS: builder (HEAD)

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 13 Lis 2003, 01:24:06 CET

On śro, lis 12, 2003 at 09:37:27 +0100, Jakub Bogusz wrote:
> A niech teraz ktoś zrobi "cvs up builder" na builderach... to dopiero
> będzie rzeźnia.

Poprawiłem zgodnie z tym co mi zasugerowałeś. Builder teraz potrafi
dociągnąć zależności (-R), usunąć je pytając o pozwolenie (-RB),
usunąć je nie pytając o nic (-FBR) i zaktualizować indeksy poldka dla
~/rpm/RPMS/.

Log z budowania freetype.spec (./builder -R -RB freetype.spec):
http://yoshi.one.pl/freetype_rb.log

Log z budowania jpilot.spec (./builder -R -FRB jpilot.spec):
http://yoshi.one.pl/jpilot_frm.log

Parsowanie bcondów działa domyślnie tak jak do tej pory, jeśli ktoś chce
inaczej, to GROUP_BCONDS="yes" (pozniej zrobie tak, zeby ladnie to z
~/.builderrc czy czegostam czytal....).

PS: Mam nadzieję, że się przyda..

--
Yo mumma dresses you funny and you need mouse to delete files