gg2.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Czw, 13 Lis 2003, 16:49:54 CET

> To z tego wynika, ze jesli chcesz miec dzialajace kdenetwork i gg2, to
> musisz miec obie wersje libgadu (1.3 i 1.4).
>
> Albo poprawic i zapaczowac samodzielnie jeden z tych programow...

gg2 (przynajmniej na HEAD) mi nie tykać. Jeśli wydanie unstable
kdenetwork używa niewydanej jeszcze wersji libgadu, to właśnie tam
doszukiwałbym się problemów.

Dodam może jeszcze, że autor gg2 obiecuje dostosować się do nowego API
libgadu kiedy tylko ten zostanie ostatecznie wydany.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |