HOME_ETC

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Pią, 14 Lis 2003, 07:54:18 CET

On Thu, Nov 06, 2003 at 06:50:38PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> vice, yafc, bogofilter, elinks, vim, irssi, icewm, giFT, galeon, ddd,
> anjuta, ssh;)

Te przerobiłem z wyjątkiem openssh. giFT wymaga ręcznej konfiguracji.
Dla GNOME'a chyba nie warto zmieniać ~/.gnome i ~/gnome2 na
$HOME_ETC.
Co zmieniać na HOME_ETC, a przede wszystkim czego nie zmieniać na HOME_ETC?

Przydałaby się jakaś stronka o tym.
--
Witold Filipczyk tohu-bohu
<witekfl w poczta.gazeta.pl>