kdenetwork.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 14 Lis 2003, 12:12:06 CET

On Fri, Nov 14, 2003 at 11:32:44 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Chodzi o to, zeby zapewnić aplikacji minimalne srodowisko, w ktorym klikniecie
> na dana pozycje w jej menu/na pasku narzędzi powodowało przypisaną tej
> pozycji akcję.

Wydaje mi się, że kdebase-core to zbyt duże req, żeby ot tak sobie je
dać. Nie mam tego pakietu, uruchomiłem kdict (instalować musiałem z
--nodeps, wersja z ftpa ma tę zależność) - i wszystko działa. Nie ma
helpa (a dokumentacji nie instaluję swoją drogą; dziwne jest Req na coś,
co jest z definicji opcjonalne), kazałem wydrukować do PDF-a -
zadziałało. Czyli w tym przypadku był to _tylko_ konfigurator!?

> Aplikacjom opartym na qt (a nie na kde) też nie dajemy req kcontrol ale
> zauważ, że gro aplikacji kde jest opartych o framework kde i w wielu
> wypadkach jest to konieczne/pożądane - chociazby po to, zeby istniała
> mozliwość ustawienia stylu, schematu kolorów, języka, rozmiaru ikon na
> paskach zadań, fontów etc.

Jak ktoś ma KDE to ma to zainstalowane. A jak nie ma KDE (tak jak ja) i
nie chce mieć? Wciska mu się na siłę _konfiguratory_.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/