kdenetwork.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 14 Lis 2003, 12:47:44 CET

On Fri, Nov 14, 2003 at 12:38:07 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> No wiec na teraz rozwiazanie widze takie: tam, gdzie uważasz, że to req jest
> nadmiarowe - dorabiaj bcondy 'without core' i (w zamian req kdelibs). To
> bedzie jednoczesnie sygnał dla mnie, ze trzeba się temu przyjzec pod tym
> kątem w tych miejscach.

Ja używam tylko kdict i po prostu nie jestem pewien (a raczej czuję, że
coś jest nie tak) swojej zmiany na HEAD. Chyba powinno być
Requires: kdelibs >= 8:%{version}
bo ani kickera ani core nie wymaga.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/