Nowe libgadu

Pią, 14 Lis 2003, 12:56:18 CET

On Friday 14 of November 2003 12:38, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> IMVHO, najbardziej prawdopodobne jest 1.5.x

Pytanie było zamknięte ;)

> Aktualnie sie nie da. Chyba, ze zrobisz osobne spece.

Fakt. Zapomniałem chyba o auto-kasowaniu. Faktycznie jest niespójna.
1. Czy te autoskasowane pakeity nie lądują w jakimś katalogu ?
2. Czy jak teraz przebudować [1] ekg-1.3 (z taga ac-auto) do test [2] to
będzie "para-spójna", zakładając że user użyje też ac-test  ?

[1] - Przebuduje się mając zainstalowane ekg-1.4 RC ?
[2] - test nie jest dobre, ale jakby był cel budownia np: (un)supported albo
compatibility ...

--
Mateusz Korniak