jezyki...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pią, 14 Lis 2003, 17:11:18 CET

On Friday 14 of November 2003 16:54, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Najlepiej wszystkie, jakie sa w innych specach.
> Uzupelnisz ?
> ;)

no niestety ja tylko troche inglisz i ciut polskawy; )

> Ja jestem przeciwny ograniczeniu liczby jezykow.
>
> ZTCP, to za kloczka bylo duze zainteresowanie PLD m.in. z Czech i
> Japonii...

zalozmy, ze w paczkach beda wszelkie dostepne wersje jezykowe,
ale np. end-user (tak jak ja) chce miec powiedzmy tylko wersje
angielskie (/usr/share/man/man[1...]) oraz swoje lokalne (np. pl).
jak mam instalowac pakiety, zeby na moim dysku nie ladowaly
np. japonskie manuale i inne smieci, z ktorych nigdy nie bede korzystal?
(pomijam tu opcje recznego kasowania ;)

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.