jeżyki...

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 14 Lis 2003, 16:17:56 CET

> a czy w PLD-Team mamy tlumaczy, czy opisy beda na zasadzie "stolen from" ;) ?

Ja mogę robić pl, en, es, ale to raczej przy okazji niż iterując po
wszystkich specach (no, chyba że na specjalne życzenie, poparte
argumentem w szklanej butelce). A technikę "stolen from" stosujemy w
przypadku znalezienia ofiary na GPL-u.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |