SPECS: postgresql.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 14 Lis 2003, 21:07:03 CET

On Fri, Nov 14, 2003 at 08:58:35PM +0100, qboosh wrote:
> +# - look at libpq locales

Hm, dopiero zauważyłem - tego jest znacznie więcej niż tylko dla libpq
(ale polskich nie ma do niczego). Chyba wystarczy --enable-nls dla
configure, żeby się poinstalowało. I potem %find_lang z odpowiednim
rozmieszczeniem po pakietach.

> +# - move ecpg headers to includedir subdir? (conflict with unixODBC-devel)

Chodzi o ten plik:
> +%{_includedir}/sqltypes.h

(wcześniej był w -devel, ale należy do ecpg, więc przeniosłem do
-ecpg-devel)
On zawiera definicje typów dla ecpg; plik o takiej samej nazwie
z unixODBC-devel zawiera definicje typów dla ODBC.

Czy przeniesienie nagłówków ecpg do %{_includedir}/ecpg jest
akceptowalne?