jezyki...

Pią, 14 Lis 2003, 22:07:27 CET

=?iso-8859-2?q?Pawe=B3=20Sikora?= wrote:
> np. taki grep.
> spec ma %lang(pl)..., ale...
>
> [root]-[/usr/share/man] # find . -type f |egrep '/grep'
> ./cs/man1/grep.1.gz
> ./de/man1/grep.1.gz
> ./es/man1/grep.1.gz
> ./fi/man1/grep.1.gz
> ./fr/man1/grep.1.gz
> ./hu/man1/grep.1.gz
> ./it/man1/grep.1.gz
> ./ja/man1/grep.1.gz
> ./man1/grep.1.gz
> ./nl/man1/grep.1.gz
> ./pl/man1/grep.1.gz

> [...]

Moze zainstalowales grepa zanim dopisales ograniczenie na jezyki ?

ZTCW przy upgrejdzie to makro jest ignorowane (tzn. zainstaluja sie takie
jezyki, jakie pakiet mial zainstalowane przed upgrejdem).

Obejscie: wyinstalowac pakiet i zainstalowac ponownie.

IMO to blad rpm-a, ktory warto poprawic...

  phone (48)(58) 347 14 61