SPECS: gcc.spec (HEAD)

Pią, 14 Lis 2003, 22:39:25 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Co za różnica?
>
> gcc to GNU Compiler Collection.

Chyba jednak zalezy od kontekstu.

Chcesz powiedziec, ze w poleceniu

gcc -o foo foo.c

uzywa sie kolekcji kompilatorow ?

> Chyba do pełnej nazwy programu ma pasować.

Nazwa programu != nazwa pakietu zrodlowego.

W pakiecie masz wiecej kompilatorow. Program gcc jest kompilatorem C
(ze wsparciem, ale niepelnym, dla innych jezykow).

Moze zapytam sie od drugiej strony: jak sie nazywa kompilator C w tej
kolekcji ?

Bo kompilatory C++, Ady i Fortrana to juz wiem, jak sie nazywaja.

Krotko mowiac: nazwa "Compiler Collection" pasuje do pakietu gcc-*.src.rpm,
ale nie do gcc-*.<arch>.rpm .

  phone (48)(58) 347 14 61