socks5.spec - nowa wersja

Aleksander Filuba ol2us w poczta.fm
Pią, 14 Lis 2003, 23:59:06 CET

Witam
     Ostatnio potrzebowałem owego pakietu, a że nie dało się go
     zbudować pod AC to postanowiłem coś z tym zrobić. W załączniku
     poprawiony spec (nowsza wersja), zupdejtowany patch (translator)
     i dodany patch przerabiajacy obsluge varargs na stdarg (gcc 3.3
     tego pierwszego juz nie obsluguje).
     Gdyby ktos obeznany zerknal do tego i jeżeli trzeba to mnie
     okrzyczał co jest źle zrobione :) No i jak się komuś przyda to
     wrzucił to..
     Pozdrawiam
                           Olek

PS
translator jest pod (bo mi wycielo z majla)
ftp://casper.one.pl/pub/socks-trans-v1.3-PLD-patch.gz